Sunday 24 July 2011

tanam pokok kelab mesra alam~ ^^,

ASSALAMUALAIKUM~

Agak lama aku tak update blog ni.agak2 korang berhabuk tak blog aku ni.?? haha.aku tak de story best la nk share ngan korang smua.hmm tgok tajuk post macam gempak je kan.aku tanam pokok? bercangkul,berpanas smua.? agak2 korang pecaye tak? 

Ni nak cite ni.aku pon baru pecaya yang aku mampu.weeee~ kat poli aku join kelab mesra alam.so arini aku de program tanam pokok usahasama majlis bandaraya s.alam.kat tepi sg.damansara berdekatan dgn hypermarket giant aku pon join laa nk gak rase nikmat tanam pokok.dan aku berjaya.! haha.macam jakun pun ade aku ni.ye lah mne penah tanam pokok slame ni.kat rumah pon mama yg suke pokok2 ni.aku tlong tgok kan je.lala .bagi sesape yg tak penah tanam pokok macam aku ni.cube korang try test.!! waaah.! bila pokok yg korang tanam tu menjadi tegak je dlm tanah time tu akan ade satu feel yg tak dapat di gmbarkan !! bangge woooo.(hidung kembang kempis time tu.. :P) konon riak laa.haishh.aku berjaya menanam 3 anak pokok meranti.nanti lalu giant akan terteleng-teleng la kepala aku nk menjenguk anak2 pokok tu.da bsr ke blom? sihat ke tidakk.haha.terlebih excited~ so aku malas nk cite pnjang korang tgok je la pic ni okeh..

firstly,korang kena pakai la ini glove.tuk protect tgn korang! macam aku ni ..

cantik tak pokok aku tanam ni.?? pokok meranti.

geng2 kelab mesra alam merangkap classmate dan housemate aku :) jgn jeless.

Sepatutnye,program abis dalam kul 12.tp cepat siap kan.cepat la balik nye. Kesimpulan: that an experience i had never passed before :)


Dalam seronok2.. terselindung satu perasaan sedih dan amarah smua nya bercampur baur.hmmm wake uppp, wake uppp acha..apepon biarlah rahsia~
ok2 chill....! x mo sdeh2. :) ari macam nk hujan je kan.nk sruh aku tdo laaa ni.al maklum penatt sgt tnm pokok.! done for today. challo bete!

TERIMA KASIH AWAK AWAK SUDI BACA :')

2 org pengomen yg super duper cute!!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♛ syazura aiza ♛ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template