Friday 15 July 2011

oh rumah sewa ku~

Assalamualaikum.
hai geng~

Hmm terasa masa cepat sangat berlalu sedar2 dah 2 minggu aku dok rumah sewa ni. Al maklum laa junior rmai sgt sem ni.biar la bagi chance laa. korang rse lak duk h0stel macam mane kan. Dan aku pon dah start belajar benda2 baru.bukan senang nak hidup berdikari kat bandar shah alam ni.biase laa kos hidup agak tggi kan.dalaman kene kuat woo.kalau tak akan tersasar dari niat yg asal.hmm,harap tak akan tersasar laa dri niat tu.

Ok bila duk sendri macam2 kite kene pikir kan ape yg penting dan tak penting.nak berbelanja kene berwaspada laa.ye la tak leh nak boros sgt lah kan macam zaman dok h0stel dlu.masak sendri makan sndri.yg best nyer housemate aku budak claz aku gak laa.mmg 'ngam' la kan.serumah 8 org.bestt kan.mmg riuhh la.kdang2 aku rasa apartmen ni dgar suare kiteorg je.xdgr suare lain da.haha.

Kat sini gak aku leh la praktikkan ilmu mgemas rumah aku tu.memasak tu bolee la.tak expert mane pon.kirenye x lapar la dok rumah.ade bnde la nk makan.kadang2 kiteorg bergotong royong siapkan makan malam.walaupon lauk simple tapi bestt sbb makan ramai-ramai.berebut-rebut teringat lakk kat rmh kan.hmmm rindu nye kat rumah.InsyaAllah bulan puasa ni aku balik.mama..waiting for me yeah :') Hidup macam ni mnjadikan aku lebih matang dan berdikari.tak de la nk mgharapkan sape2 kan.sendri wat.sendri dpt.jdi 'miss independent' laa pulekk.huhu.papepon bestt la.my new experience.!






TERIMA KASIH AWAK AWAK SUDI BACA :')

2 org pengomen yg super duper cute!!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♛ syazura aiza ♛ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template