Tuesday 2 August 2011

Ramadhan datang lagi..!



Assalamualaikum. selamat berpuase korangg semua..
amacam puase ari ni ok tak? ehhhhh... apa yg korangg wat tuh bukak peti aiss yeh??sabo2 okeh..lalala

Hmmm..arini dah hari kedua kite semua berpuase.perasaan macam mane? h0pe korangg smua ok la lgipon dah lame kite tunggu saat masuk nye bulan ramadhan ni.ye la sekali dalam setaun.sebulan nih je korangg kene tahan nafsu makan.bukan tahan dri lapar je,malahan dpt melatih dri supaya lebih bersabar. :) Aku sebenarnye takk sabarr nak balik berbuka puase dgn family aku.biasenye mesti riuh rendah.walaupon aku ni dri ahli family yg sikit.suare aku ngan adik pon dah leh mengharu-birukan meja makan.(terukknye laa) :P

Hari 1st aku puase smlm aku beli je kat pasar ramadhan kt stadium s.alam.takk sempat nk masak abes claz pon kol 6 lebih.mane lah sempat kan.mmg penatt laa.Tapi arini aku ngan h0usemate aku masak.!!! heee blik klas awal kn.asam pedas,bayam goreng,telur dadar,sambal tempoyak!!! terbaik wook..ckp banyak pon tarak guna.haha.(sabar2 bpe minit je lgi ni).

ok lah aku harap korang semua baik2 saja dlm bln puase ni.jgn wat2 demam lakk.sje nk ponteng kan.! hehe.

"ku mengharap kan ramadhan kali ini penuh makna agar dapat ku lalui dengan sempurna.."

ok laaa selamatt berbuke smua.mkn leklok! nnti kalau rajin aku jenguk lgi ini bl0g ya 
 mood :  x sabar nye nk berbuke. !!!






hmmm.slurrppppp.!!!
hehehe.jgn mara.






TERIMA KASIH AWAK AWAK SUDI BACA :')

0 org pengomen yg super duper cute!!:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♛ syazura aiza ♛ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template