Sunday 12 February 2012

Maaf..hati kecil aku terasa!




Salam.
Lama x update blog.
Sebab >>> malas!
takde ape yg nk di share.
hmmm
tapi baru-baru ni..
aku terasa,rasai,rasakan!
pening? dengan 3 patah perkataan ini?
tapi ini la yg aku rasa.
tak paham?
ok
aku terasa dengan kata2 seseorg hamba Allah itu.*aku pon x tau knape aritu aku emo sgt*
kata2 tu aku rasai smpai ke saat ini.
kata2 tu memang aku rasakan.!
masih x paham? *sila abaikan*

Aku sedar aku org luar, bukan mcm korang2 yang berasal dari sini.
Aku tau kadang-kadang aku terpaksa menyusahkan korang disebabkan di atas kekurangan dri aku.
tapi aku bukannya robot.aku juga ade hati yg boleh rse sedih,kecewa,marah dan gembira.
maybe aku ni yang terlebih sensitif.mungkin juga.
aku juga hanya insan biasa yang tak lari dari buat kesalahan.
mungkin dia tak bermaksud nak berkata begitu.
kan?
wahai hati jangan la kau terasa.
sesungguhnya aku tidak suka akan itu!
yang aku mahukan kehidupan yang penuh harmoni dan bahagia :)


p/s: ini adalah blog peribadi yang ingin aku share dengan kawan2 aku. Sesiapa yang tidak suka please leave off my pages.tqvm :)


TERIMA KASIH AWAK AWAK SUDI BACA :')

0 org pengomen yg super duper cute!!:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♛ syazura aiza ♛ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template